December, de pakjes maand! - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu December, de pakjes maand! - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu

December, de pakjes maand!

Door: Saskia & Anouchka

Blijf op de hoogte en volg Inleefreis Zemst - Sokone

01 Januari 2013 | België, Zemst

Tegenwoordig staat al wat we doen of ondernemen in het teken van onze inleefreis. En dat weten onze omstaanders maar al te goed!
Misschien zagen we er soms wel een tikkeltje te veel over?!?! :p

Saskia: Ik kan beginnen met mijn verjaardag. Op 12-12-12 werd ik 23jaar, een speciale data die ik niet zomaar aan mijn neus wou voorbij laten gaan. Daarom organiseerde ik ook een verjaardagsdrink. Een fijne avond met men vrienden om me heen. Ik kreeg heel wat geschenken. Naast wat andere fijne geschenken kreeg ik ook 2 bons voor de A.S. Adventure. Deze komen zeker en vast van pas voor nog wat nodig materiaal aan te kopen.

December is de pakjesperiode, ook onze geschenken van oud op nieuw waren in het teken van. Onder de kerstboom lag dan ook voor ieder van ons een (hoofd)zaklamp, een slaapzak voor in de exotische temperaturen en een fototoestel voor ginds wat mooie beelden vast te leggen.

Allemaal heel bruikbaar, al zullen we het nog even moeten opbergen tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inleefreis Zemst - Sokone

Actief sinds 29 Dec. 2012
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 20992

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 19 Augustus 2013

De weg naar Sokone met de gemeente Zemst

Landen bezocht: