Onze eerste vormingdag in het vooruitzicht - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu Onze eerste vormingdag in het vooruitzicht - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu

Onze eerste vormingdag in het vooruitzicht

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Inleefreis Zemst - Sokone

15 Maart 2013 | België, Zemst

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer met wat van onze plannen. Weldra komt onze eerste vormingdag eraan, gepland op zaterdag 23 maart.

Naast het ontmoeten van alle medereizigers gaan we ook wat bijleren. Hoewel we er geen examen over hoeven te doen kan deze informatie voor ons enorm nuttig zijn.

Het thema van deze vormingdag is genoemd als “Senegalese gebruiken en ontdekking van een bizar ecosysteem”.

Een inwijding in de in de cultuur van Senegal, want hoe begroet je de mensen ginds...? 'Oe ist? Alles kids? Allles goe? :-p
Goed opletten is de boodschap! Want alle gedrag is communicatie ;-)

Daarnaast ook wat rare dingen als de terranga, marabou's en mystieke tradities.

Als we daar al wat over weten en nog niet de bibber hebben in onze benen dan volgt er een infosessie over de mangroves, een bizar ecosysteem.

Zoals je hoort een hele boterham!

Ook willen we via deze weg alle mensen die hun steentje bijdragen bedanken. Via de wafel & truffel verkoop, familie, vrienden, sponsor,...
Wij hopen u te kunnen plezieren door onze verhalen met u te delen.

Groetjes en tot ons volgende verslagje!