2e infonamiddag + een blog voor de hele groep! - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu 2e infonamiddag + een blog voor de hele groep! - Reisverslag uit Zemst, België van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu

2e infonamiddag + een blog voor de hele groep!

Blijf op de hoogte en volg Inleefreis Zemst - Sokone

05 Mei 2013 | België, Zemst

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer met een kort verslagje om jullie op de hoogte te stellen van de laatste veranderingen.

Onze tweede vormingnamiddag zit er op:
Elkaar leren kennen met behulp van een voorwerp (voetbal, fietshelm, boek, chirofluitje, chiro t-schirt, bakkersvest, auto'tje, torque, sleutelbos, talisman, didgeridoo, armband, rugzak, juwelendoos).
Wat informatie over vredeseilanden vs Senegal gekregen door J., eens nagaan of we van de vorige keer nog wat info onthouden hebben (begroetingsrituelen, moskee, mangroven) en natuurlijk niet te vergeten relevante informatie die nog uitgewisseld is.

Verder wil ik ook in dit verslag weergeven dat vanaf heden deze blog (zemst.waarbenjij.nu) gebruikt zal worden voor de (reis)verslagen van de hele groep. Concreet wil dit zeggen dat niet alleen Saskia, Anouchka & Lize gebruik zullen maken van deze blog maar ook Audrey, Ella, Jolien, Vicky, Anne-Sophie, Margeaux, Sander, Ellis, Bart, Pieter, Liesbeth & Dimitri.

Aan alle volgers van deze blog, meld je gerust aan voor het ontvangen van onze verslagen & durf zeker te reageren op onze verslagen (schrijf er dan misschien kort even bij van wie je vriend/ vriendin/ familie / kennis,... bent)

Ba beneen!