we vertrekken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu we vertrekken - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu

we vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Inleefreis Zemst - Sokone

01 Augustus 2013 | Spanje, Madrid

Vandaag was het zover. We vertrokken richting Senegal. We werden allen om 10.00 uur op de luchthaven van Zaventem verwacht, dit om 2 uur later het luchtruim te trotseren.
We hebben nu een tussen stop in Madrid om rond 18.00 uur verder te vliegen naar Dakar.
Veel verhaal kunnen we nog niet schrijven, maar ik denk wel dat we mogen zeggen dat we allen wat (gezonde) zenuwen hebben.
We hopen jullie ook van ginder nog wat meer informatie te kunnen geven.
Tot gauw.

• 01 Augustus 2013 - 19:12

Kim Exelmans:

Beste Saskia en co
    ik wens jullie een heel fijne reis en levenswijze uitdaging aldaar :D
    Dikke knuffel en you go girl!
    Kim

• 02 Augustus 2013 - 12:03

Dirk Vertongen:

Beste Sokone vienden,
    Ik wens jullie een fantastische reis toe naar onze Sokonese vrienden.
    Geniet van de vele sociale contacten die jullie zullen hebben en veel succes bij de uitvoering van de geplande projecten.
    Allemaal, Liesbeth, Piet en Dimi........Doe ze daar allemaal de groetjes van "Omar Compost"!
    Dirk Vertongen

• 02 Augustus 2013 - 12:52

Ronny De Groote:

Succes en vooral veel plezier gewenst met zen allen in Sokone . . . . en hou vooral Bart een beetje int oog en onder controle ;-)

Ik ben in Dakar op 15 en 16 Augustus en logeer in Via Via waar we elkaar wel eens zouden kunnen ontmoeten en ervaringen kunnen delen ! ! !
    Kijk er al naar uit om de zotte stoten van Bart te horen van jullie . . . . ;-)

Grtz,
    Ronny

• 03 Augustus 2013 - 16:17

Kris Lauwers En Anne-sophie:

Hallo allemaal maar vooral Margauxke,

Al bekomen van jullie bus en bootreis.Hopelijk allemaal veilig aangekomen in Sokone.
    Hier Is ons Anso al elke dag goed aan't blokken maar momenteel zit ze in Zonhoven een match te spelen met KV. Gelukkig heeft ze haar voetbal nog om het 'gemis ' van Senegal wat te compenseren.
    Amuseer jullie en geniet van ' den Afrique'!!!!!

• 03 Augustus 2013 - 22:07

Laurent De Mesmaeker:

Aan alle vrijwilligers een fantastisch verblijf gewenst in Sokone.Het allerbeste en succes met jullie schitterend werk.

Grtjs,
    Laurent.

• 04 Augustus 2013 - 20:23

Monique:

Hey Saskia en Anouchka,
    Amuseer jullie en maak er een onvergetelijk reis van!