Viva Belgique, we komen er aan! - Reisverslag uit Sokone, Senegal van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu Viva Belgique, we komen er aan! - Reisverslag uit Sokone, Senegal van Inleefreis Zemst - Sokone - WaarBenJij.nu

Viva Belgique, we komen er aan!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Inleefreis Zemst - Sokone

18 Augustus 2013 | Senegal, Sokone

Met een dubbel gevoel vertrekken we vandaag terug richting België. Blij om naar huis te keren maar ook spijt om weg te gaan uit dit mooie land. Gisteren konden we al even wennen aan de Belgische driekleur bij onze ambassade in Senegal (de Belgische ambassade hier, is groter dan die van Senegal in België).

Vandaag bracht de boot ons richting ' Ile de goree ' (het slaveneiland), waar we een rondleiding kregen en ook nog de kans kregen voor het kopen van enkele souveniers.

Eens terug in de 'Via Via' nog allen genieten van een verfrissende douche en macaroni om zo straks richting luchthaven te vertrekken.

Voor de personen die ons in Zaventem komen ophalen geven we nog even de vluchturen mee:

- Dakar - Madrid : 22u15 - 04u40 (lokale tijd)
- Madrid - Zaventem : 08u45 - 11u15

P.s. We zwaaien wel een keer bij het overvliegen ;-)

TOT MORGEN!
Groetjes van ons allen.